Mogu li vratiti proizvod koji mi ne odgovara?
U slučaju da ste zaprimili proizvod koji Vam iz nekog razloga ne odgovara i želite ga vratiti potrebno je poslati dopis na našu službenu e-mail adresu info@allores.com unutar 14 dana od primitka istog.
Proizvod nikada ne šaljete prije nego što dobijete točnu uputu od nas, na koju adresu je proizvod potrebno poslati. Svaki proizvod dolazi unutar transportne ambalaže kako ne bi došlo do oštećenja same ambalaže proizvoda, a tako niti samog proizvoda.
Ako kupljene proizvode vraćate putem kurirske službe (HP ili neke druge), prilikom slanja paketa potrebno je naglasiti kako želite uslugu uručenja na adresu te bez troška po primatelju/bez otkupnine. U suprotnom, ne prihvaćamo Vaš povrat, ako nije drugačije dogovoreno.
Zamjena robe ili povrat novčanih sredstava
Zamjenu robe ili povrat novčanih sredstava možemo izvršiti tek kada zaprimimo pošiljku u povrat i utvrdimo da je artikl u prvobitnom stanju te da ga je moguće vratiti u prodaju.
Što ako je proizvod neispravan ili ima grešku?
Ukoliko se utvrdi da je prilikom kupnje proizvod imao skriveni nedostatak ili oštećenje, zamijenit ćemo vam oštećeni za novi proizvod.
U slučaju zaprimanja pogrešnog proizvoda
Ako ste zaprimili pogrešan proizvod, kontaktirajte nas putem e-maila na info@allores.com
Prilikom slanja e-maila potrebno je priložiti dokaz o krivoj isporuci, odnosno fotografiju pogrešno isporučenog proizvoda.